Wednesday, May 16, 2012

Harap tiada pendidik yang menggunakan rujukan ini



Sumber asal

Harap tiada pendidik yang menggunakan rujukan ini

Selamat Hari Pendidik kepada semua pendidik termasuklah guru tabika, sekolah rendqh, sekolah menengah dan institut pendidikan (IP) yang lain serta ustaz, ustazah, guru mengaji Al Quran, guru silat, guru tuisyen, pengajar sekolah memandu, pengajar kursus kahwin dan sebagainya.

Sebagai seorang pendidik, saya sentiasa mengingatkan diri saya supaya sentiasa membuat rujukan sebagai persediaan. Pada masa yang sama saya sedaya upaya memastikan agar bahan rujukan yang digunakan bersesuaian dan bertepatan denganilmu yang akan disampaikan. Semasa melawat blog rakan maya Papan Kekunci Mk. Riza, saya tertarik untuk berkongsi kepada penghujung blog OKOB saya ini dengan satu bahan rujukan yang sepatutnya tidak digunakan oleh pendidik termasuklah ibubapa sendiri.

Posting berkaitan pendidik di sini, di sini, di sini dan di sini.

Posting mengenai "potong zaka" di sini.

lukmanw@gmail.com
http://orangkecilorangbesar.blogspot.com/

No comments: