Tuesday, June 10, 2008

Genap setahun


Berikut adalah email aku kepada rakan sekerja. Ini adalah amalan yang aku praktikan semasa di Celestica Kulim Hi Tech dan juga di Tasek Cement, Ipoh.

Salam

Minggu ini genaplah saya setahun di BPSM, UUM ini.

Ucapan terima kasih kepada Dekan, Ketua Jabatan, Ketua Penyelaras, Pensyarah, Tutor, kakitangan pejabat yang menerima saya seadanya, membantu saya menyesuaikan diri, menunjuk-ajar, nasihat, teguran dan kritikan, menyokong aktiviti-aktiviti saya, menjemput kenduri dan makan serta sebagainya.

Minta panjangkan juga ucapan terima kasih ini kepada HR dan kakitangan pejabat yang telah berpindah ke bangunan lain.

Semoga kerjasama dan bimbingan ini berterus-terusan di masa-masa mendatang.

Maaf juga dipinta kerana masih ada yang tidak dapat saya mengingati nama mereka ini.

Wassalam

Lukman Bin Wan Mat Daud

No comments: