Monday, April 01, 2013

Bercuti di KK Waterfront Part I

Bercuti di KK Waterfront Part I

Antara impianku ialah membawa orang rumah seorang aku itu dan anak jantan aku seorang itu ke semua tempat yang pernah aku kunjungi sebelum ini tanpa mereka. Hampir semua Negara benua Asia telah aku jejaki terutama melalui jalan darat. Selain dari itu kami 3 beranak juga telah menjejaki China (Benjing & Tianjin), Indonesia (Jakarta & Bandung), Thailand, Singapura dan Brunei. Insya-Allah kami merancang ke Kampuchea dan Vietnam selepas ini. Tidak lupa juga menunaikan umrah, Insya-Allah.

Minggu lepas lengkaplah satu Malaysia kunjungan orang rumah seorang aku itu dan anak jantan aku seorang itu dengan 3 hari 2 malam di Le Meridien, KK. Sengaja aku pilih hotel di KK Waterfront ini dengan lokasinya berhadapan Pasar Philippines, Bazar Kraftangan, Pasar Malam dan beberapa pusat membeli-belah.

lukmanw@gmail.com
http://orangkecilorangbesar.blogspot.com











No comments: