Tuesday, February 24, 2015

Cendol Ansari kini berada di Simpang Taiping








Cendol Ansari kini berada di Simpang Taiping

Berita baik kepada warga Simpang, Taiping dan sekitarnya serta pengguna Lebuhraya Utara Selatan Plus, yang ingin menikmati Cendol Ansari The Famous Cendol in Taiping, boleh menikmatinya tanpa masuk ke Bandar Taiping.

Kini Ansari membuka cawangannya di Simpang, Taiping, betul-betul berhampiran persimpangan traffic light menghala ke Bandar Taiping bersebelahan Kedai Gambar Lam Loong.

Minggu lepas, Ansari menjemput saya ke restorannya ini tetapi jadual saya agar ketat. Minggu ini pula Ansari terbang pulang ke “kampong halamannya”. Kebetulan saya dalam perjalanan ke Bangi pagi tadi, saya singgah untuk mencuba suasana restorannya yang lebih luas dan selesa.

Saya sampai 10.30am untuk “bersarapan” dengan Cendol. Malangya Pulut Panggang haya tersedia selepas pukul 12.00 tengahari.

Kepada mereka yang berada di Simpang ataupun pengguna lebuhraya yang singgah makan Mee Banjir di Matang, bolehlah singgah di restoran ini semasa dalam perjalanan pulang. Kalau nak perkena Pulut Panggang, singgahlah selepas pukul 12.00 tengahari.


http://orangkecilorangbesar.blogspot.com

No comments: