Thursday, July 10, 2008

Tunjuk bontot (Pesanan guru aku)

Tunjuk bontot (pesanan guru aku)

(Siratan ini tiada kena-mengena dengan isu “tunjuk bontot” baru-baru ini)

Pesan guru aku dalam “stage performance” ialah; jangan tunjuk bontot kepada audience .

Pesan guru aku dalam “public speaking” ialah; jangan tayang bontot kepada participant.

Pesan guru aku dalam “video recording” ialah; jangan membelakangkan kamera.

Pesan guru aku dalam “leadership hierarchy” ialah; jangan membelakangkan pemimpin.

Pesan guru aku dalam “parenthood” ialah; jangan membelakangkan kedua-dua orang tua.

Pesan guru aku dalam “motorsports” ialah; telan air liur sajalah kalau nampak bontot dalam arena motorsport macam kat bawah ini.



Sumber gambar; diterima melalui email. Gambar pertama di Sepang. Gambar kedua di Jamaica.

No comments: