Tuesday, July 14, 2009

Terlepas lagi!

Disember 2008

19 Julai 2009

Jersey peserta


Design yang mengancam

Untuk 99 peserta yang sampai dulu ke garisan penamat

Jamboree Kedah

NRG SHE Family & Network Day

Terlepas lagi!

Sudah dua tahun menjadi tenaga pengajar di hujung minggu, banyak aktiviti minggu yang tidak dapat aku ikuti. JAS Ipoh sudah mula bising-bising kerana tidak dapat membantu mereka menganjurkan Treasure Hunt tahun ini. Sudah aku cadangkan nama dan company lain untuk menggantikan aku tapi mereka berhasrat juga agar aku mengendalikan acara tahunan mereka ini. Begitu juga UTP di Tronoh dan beberapa agensi lagi. Ini termasuklah beberapa acara motorsport seperti Cub Prix dan rally.

Selain dari menganjurkan dan mengendalikan, aku juga terlepas beberapa acara outdoor yang sepatutnya aku menjadi peserta. Bermula dengan Taiping Jamboree pada Disember tahun lepas diikuti Kulim Hi-Tech Jamboree awal tahun ni. Terbaru ialah UUM-XCR pada 19 Julai 2009 dan diikuti oleh Kedah Jamboree pada 1 Ogos 2009.

Malah get-together gathering Family & Network Day NRG SHO pada 31 Julai – 1 Ogos juga aku terlepas.

Mujurlah, insya-Allah Majlis Santapan DiRaja dengan Sultan Azlan Shah di Ipoh pada jam 8 malam 2 Ogos 2009 akan aku hadiri walaupun kelas hanya berakhir pada petang itu pada jam 4 petang. Majlis sempena Jubli Perak Sekolah Izzuddin Shah dan Raja Perempuan Taayah ini memungkinkan aku bertemu kembali dengan rerakan sekolah yang lama tidak berjumpa di antaranya.

lukmanw@gmail.com
http://orangkecilorangbesar.blogspot.com/

No comments: