Saturday, November 14, 2009

Zambry belanja gua ganja!



Zambry belanja gua ganja!

Biar betul Bro. Pyan! Sebenarnya aku salah dengar! Maklumlah telinga kanan aku ni sound trouble sikit, dah lebih 20 tahun bergelumang dengan mesin di kilang, ditambah pula deruman enjin kereta/motor lumba.

Tak kan MB Perak itu belanja Pyanhabib dan Meor Pesta Jiwa ini ganja!

Rupa-rupanya tengahari tadi (sebenarnya sudah pukul 2 pm!) MB Perak belanja Pyan, Meor dan semua yang ada dalam Restoran Nasi Ganja di Jalan Yang Kalsum itu.

Kebetulan tengahari tadi, kami 3 beranak juga makan Nasi Ganja ini cuma kami terawal sikit lebihkurang 1.30 pm. Kalau tidak merasa juga Nasi Ganja free!

Sebenarnya aku memang tahu program TAF Project di Ipoh ni, tetapi aku sudah silap tulis dalam diari tarikh minggu depan yang kebetulan aku ada di Miri. Terkejut juga bila petang semalam Meor Pesta Jiwa hantar sms kata dia ada di Ipoh.

Jadi tengahari tadi terus aku 3 beranak ke Rumah YKP di Bercham ini. Program lengkap sebelah malam tetapi memandangkan aku ada hal lain di sebelah malam terpaksalah lepak sekejab saja dengan mereka di Rumah YKP ini.

Bro Pyan, Meor - lain kali kalau balik Ipoh, gua pula akan belanja ganja! Opss... bukan ganja tapi Nasi Ganja!

lukmanw@gmail.com
http://orangkecilorangbesar.blogspot.com/

No comments: