Tuesday, October 11, 2011

Porridge @ Bubur Nasi


Porridge @ Bubur Nasi

Sememangnya aku "hantu" Porridge atau Bubur Nasi. Boleh rujuk posting-posting lama aku dalam blog OKOB ini.

Pagi tadi semasa meninjau-ninjau di rak makanan The Store berhampiran rumah, aku ternampak cawan Porridge atau Bubur Nasi. Pertama kali aku berjumpa. Terus sambar 6 cawan!

Biasanya kalau berpergian dengan kapal terbang, aku akan bawa sebungkus dua mee segera untuk pengalas perut jika lapar terutama di waktu malam. Biasanya kalau tidak membawa kenderaan sendiri, aku lebih suka bermalasan di dalam bilik hotel walaupun acap kali dipelawa kenalan atau pelajar untuk keluar.

Aku akan menaiki flight petang ini di Penang Airport dengan membawa 2 cawan Porridge sebagai ration 3 malam bermalasan di dalam bilik hotel.

lukmanw@gmail.com
http://orangkecilorangbesar.blogspot.com

2 comments:

JALAN REBUNG said...

salam tuan,

nampak sedap ...belum pernah cuba lagi ...nak cubala nanti ...thanks for sharing maklumat

rizal

lukmanw@gmail.com said...

assalam rizal

ok le tapi jangan bubuh byk air. 1/2 cawan dah cukup - tak le cair sgt