Tuesday, April 21, 2009

Aku kayo! Aku kayo!

Aku dapat email ini dari gmail aku sat-sat tadi.

Dr Norman Andrey (info@norman.com)

Your E-Address was selected online in Asia Petronas Award Promo.Your draw has a total value of $6,00,000 Hundrand Thunsand unitd state dollars Please acknowledge the receipt of this mail,and Contact your claims agent for your winning price

Dr Husaine Bin Norman .
Email: drnormana@yahoo.com.hk

NOTE: All winnings must be claimed within 12 days from today. After this date all unclaimed funds would be included in the next stake,


Aku kayo! Aku kayo!

Terima kasih Dr. Husaine Bin Norman – kalau ada “Bin” ini tentu orang Melayu. (iya ke?).

Aku tertunggu-tunggu hadiah Honda Civic Hybrid atau BMW bila isi minyak Petronas tapi rupanya aku ada ”rezeki” lain dengan Petronas ini.

Aku kayo! Aku kayo!

lukmanw@gmail.com
http://orangkecilorangbesar.blogspot.com/

Nota halus: sebelum ini tiap-tiap hari aku terima email nak bagi duit macam ini tapi email ini aku "percaya" sebab nama dia orang Melayu iaitu Husaine dan pak dia nama Norman pun nama Melayu juga kan! Ala macam nama Norman Hakim Memey tu......

No comments: