Friday, December 31, 2010

Hantu Kak Limah Balik Rumah


Hantu Kak Limah Balik Rumah

Minggu lepas, aku, anak jantan seorang aku dan orang rumah seorang aku itu menonton Hantu Kak Limah Balik Rumah di Taiping Sentral.

Siapa kata aku tak menyokong industri perfileman Malaysia?

Panggung penuh! Tahniah kepada Mamat Khalid.

Jalan cerita? Pada aku bolehlah....

Sekurang-kurangnya banyak yang telah Mamat Khalid improve-kan jika dibandingkan dengan filem-filemnya sebelum ini. Jalan cerita dan suntingan lebih mantap dari Man Laksa. Jauh lebih baik dari Zombie Kampung Pisang. Cerita lain hasil Mamat Khalid aku tak tengok.

lukmanw@gmail.com
http://orangjecilorangbesar.blogspot.com/

Ramai yang bawa keluarga dan kanak-kanak. Ada couple tu bawa anak kecil sekitar 2 tahun. Meraung budak itu di pertengahan cerita. Siapa yang sebenarnya yang nak tengok? Mak bapak atau anak kecil tersebut?

No comments: