Friday, December 26, 2008

Ada juga yang positif di Proton Edar Auto City

Ada juga yang positif di Proton Edar Auto City

Sekarang (26 Dis 08, 3.45pm) saya berada dalam Pusat Servis Proton Edar Auto City. Seperti biasa saya akan memilih meja berhadapan dinding pandang telus ke bahagian servis.

Saya sampai ke pusat servis ini jam hampir 3 petang. Ruang menunggu penuh sesak. Sebenarnya saya tidak membuat sebarang temujanji. Mengetahui saya datang dari Taiping dan hanya datang untuk menukar part yang rosak, Penasihat Servis yang bertugas memaklumkan cuba membantu saya tetapi akan mengambil masa. Tak mengapalah, saya akan tunggu! Terima kasih banyak-banyak abang penasihat servis!

Saya akan menghabiskan masa menunggu saya dengan melayari internet dan membuat beberapa tugasan. Oh ya! Di pusat servis ini anda boleh dapat sambungan internet wireless.

Keterangan gambar di atas;

1. Air minuman dari rumah. Sebenarnya setiap kali ke sini saya bawa air minuman sendiri.
2. Membuat ”kerja rumah” dan juga melayari internet.
3. Ruang bahagian servis (pandangan melalui dinding pandang telus)
4. Jalur sticker ini menganggu pengelihatan!
5. Hanya ada 1 meja dan 2 kerusi saja di sini. Berkongsi dengan pantri pula!

lukmanw@gmail.com
http://orangkecilorangbesar.blogspot.com

Nota: sempat juga aku tiga beranak perkena Bawal Goreng Kak Yah Din Juru belakang Molex itu. Jam pukul 2 pm dan bawal yang tinggal hanyalah kecik-kecik sahaja.

No comments: