Monday, February 16, 2015

Menunggu Menu Urat Keting Wak Desinko Taiping Casual Market











Menunggu Menu Urat Keting Wak Desinko Taiping Casual Market

Dua hari lepas, Wak Desinko bisik kat saya, dia akan masak menu khas Urat Keting! Bukan Urat Keting biasa yang sejuk (frozen) tu! Dia akan pilih Urat Keting yang segar (fresh) dan ada sedikit kulit! Saya menunggu menu Wak itu !

Petang tadi saya sampai di Section 7, Bandar Baru Bangi sebab esok dan lusa ada tugasan kerja di Kajang. Biasanya di sini saya akan memilih untuk menjamu selera di Restoran UK iaitu (Urat Keting). Sudah tentu menu pilihan ialah Sup Urat Keting.

Restoran ini memang pilihan saya semenjak bekerja hampir setiap hujung minggu di Bangi muai akhir tahun 2006 hinggalah 2012.

Malangnya tidak seperti di Brunei, di sini sate nya tiada Sate Urat Keting!

http://orangkecilorangbesar.blogspot.com

No comments: