Tuesday, March 17, 2015

Ipoh, Penang dan KL sudah ku cari! Terjumpa juga di Seremban 2




Ipoh, Penang dan KL sudah ku cari! Terjumpa juga di Seremban 2
Masalah besar pada diri saya ialah untuk mencari kasut yang bersesuaian dengan size kaki saya. Malah masalah ini dikongsi dengan anak lelaki saya seorang itu.
Kalau mengikut panjang (dari tumit ke hujung jari), kasut saya size nya hanya 10 tapi kalau mengikut lebar, size nya ialah 12 !
Kaki saya berbentuk B, senang cerita kaki bulat macam anak gajah!
Banyak article yang saya baca, kasut tirus tajam di hadapan adalah milik jejaka “gentleman”. Bagi saya dan anak saya, itu hanyalah dongengan cerita pari-pari !
Secara jujur saya katakan, beberapa kasut yang saya miliki sekarang adalah belian dari Bundle Kasut Luar Negara !
Jika berkesempatan di Ipoh, Penang dan KL, saya akan cuba mencari kasut bentuk B ini. Malangnya tiada yang bersesuaian dengan kaki saya. Ada memang ada tapi size nya besar dan kosong di bahagian hujung jari kaki !
Saya juga tidak pemiih orangnya. Malah kalau ada yang bersesuaian di Pasar Malam, akan saya beli juga!
Tidak disangka-sangka di AEON Seremban 2 ini ada pula kasut bentuk B yang bersesuaian !

No comments: